📑 ПРОЕКТ ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ ТА ДОГОВОРУ АГЛОМЕРАЦІЇ
1. Публічна офертаЦей документ є офіційною публічною пропозицією (офертою) укласти Агломераційний договір між учасниками (далі – «Сторони») відповідно до принципу автономії волі сторін. Акцепт (прийняття) цієї оферти здійснюється шляхом підписання/приєднання до Договору в електронній або письмовій формі.
Мета договору: створення фінансово-економічної основи для реалізації місцевих проектів у рамках агломерації, компенсація дефіциту обігових коштів та спрямування 50% залучених ресурсів на ключову проблему агломерації, що гальмує розвиток, визначену відповідно до Цивілізаційного коефіцієнта (CDC).
2. Предмет договору
2.1. Сторони домовляються про спільну діяльність, спрямовану на акумуляцію та використання коштів для фінансування місцевих проектів агломерації.
2.2. Не менше 50% акумульованих ресурсів спрямовуються на вирішення визначеної ключової проблеми агломерації.
2.3. Діяльність здійснюється відповідно до принципів сталого розвитку та правил, узгоджених із цивілізаційним коефіцієнтом (CDC).
3. Право, що застосовується
3.1. Договір регулюється правом Європейського Союзу, обраним Сторонами, а саме: правом Нідерландів (або Люксембургу).
3.2. У випадку спору, Сторони погоджуються на розгляд у міжнародному арбітражі (Стокгольм, Відень, Лондон або Брюссель).
4. Прозорість та фінансування
4.1. Усі фінансові операції здійснюються через відкриті рахунки/фонди з доступом для незалежного аудиту.
4.2. Договір може бути використаний як умова доступу до фінансування на біржі, включаючи випуск облігацій, похідних фінансових інструментів або інших механізмів.
5. Зобов’язання сторін
5.1. Учасники зобов’язуються вносити визначені внески для забезпечення поточних обігових коштів.
5.2. Учасники визнають обов’язковість принципу «половина ресурсів – на ключову проблему агломерації».
5.3. Учасники погоджуються дотримуватися прозорості та міжнародних стандартів корпоративного управління.
6. Строк дії
Договір укладається на невизначений строк і діє до повного виконання сторонами зобов’язань.
7. Прикінцеві положення
7.1. Договір є наднаціональним приватним актом і не залежить від обмежень національного законодавства.
7.2. Договір складено англійською та українською мовами; у разі розбіжностей перевага надається англійському тексту.
7.3. Цей договір підписується шляхом приєднання (акцепту) до оферти.
✍ Підписання (Акцепт): Учасник, що приєднується, підтверджує прийняття умов цієї оферти та набуває статусу сторони Договору.
Чудова ідея — увести HESG як розширений правовий режим. Це може стати важливим відмінником вашого агломераційного договору: людяність (Humanity) як базовий принцип поряд із екологією (E), соціальною відповідальністю (S) та управлінням (G).
Пропоную таку структуру правового визначення HESG у договорі:
1. Визначення HESG
HESG (Humanity – Environment – Social – Governance) – це правовий режим, що поєднує:
H (Humanity, Людяність): забезпечення базових умов існування та розвитку людини, особливо в умовах післявоєнного відновлення та «первинної цивілізації» на територіях, що зазнали руйнувань;
E (Environment, Екологія): раціональне використання природних ресурсів і відновлення довкілля;
S (Social, Соціальна відповідальність): створення інфраструктури та соціальних послуг, доступних для громад;
G (Governance, Управління): прозоре управління та підзвітність на основі міжнародних стандартів.
2. Принципи HESG
2.1. Людяність передусім: жодне екологічне чи фінансове рішення не може прийматися без оцінки впливу на людину і громаду.
2.2. Відновлення на голому полі: інвестори визнають, що умови в Україні після війни є особливими (деінфраструктурне поле), і тому застосовується спрощений підхід без надмірної бюрократії.
2.3. Цивілізаційний коефіцієнт (CDC): індикатор, який визначає пріоритетність фінансування ключових проблем агломерації відповідно до людяності та потреб розвитку.
2.4. Прозорість і довіра: всі рішення ухвалюються колегіально, із забезпеченням контролю місцевих громад.
3. Юридичне закріплення HESG
У договорі можна записати:
4. Практичне застосування
При будь-якому проекті перевіряється не лише економічна доцільність, а й людяність (чи покращує це життя місцевих жителів, чи зменшує страждання, чи дає доступ до базових благ).
Для фінансування: 50% ресурсів спрямовуються на CDC-проблему, інша частина – на «HESGпроекти» (житло, медична інфраструктура, базова логістика, чиста вода, енергетика).
Для інвесторів: HESG стає захисною «парасолькою», яка пояснює, чому Україна не може вписатися в класичні ESG-моделі з їхніми високими бар’єрами.
Пропоную таку структуру правового визначення HESG у договорі:
1. Визначення HESG
HESG (Humanity – Environment – Social – Governance) – це правовий режим, що поєднує:
H (Humanity, Людяність): забезпечення базових умов існування та розвитку людини, особливо в умовах післявоєнного відновлення та «первинної цивілізації» на територіях, що зазнали руйнувань;
E (Environment, Екологія): раціональне використання природних ресурсів і відновлення довкілля;
S (Social, Соціальна відповідальність): створення інфраструктури та соціальних послуг, доступних для громад;
G (Governance, Управління): прозоре управління та підзвітність на основі міжнародних стандартів.
2. Принципи HESG
2.1. Людяність передусім: жодне екологічне чи фінансове рішення не може прийматися без оцінки впливу на людину і громаду.
2.2. Відновлення на голому полі: інвестори визнають, що умови в Україні після війни є особливими (деінфраструктурне поле), і тому застосовується спрощений підхід без надмірної бюрократії.
2.3. Цивілізаційний коефіцієнт (CDC): індикатор, який визначає пріоритетність фінансування ключових проблем агломерації відповідно до людяності та потреб розвитку.
2.4. Прозорість і довіра: всі рішення ухвалюються колегіально, із забезпеченням контролю місцевих громад.
3. Юридичне закріплення HESG
У договорі можна записати:
4. Практичне застосування
При будь-якому проекті перевіряється не лише економічна доцільність, а й людяність (чи покращує це життя місцевих жителів, чи зменшує страждання, чи дає доступ до базових благ).
Для фінансування: 50% ресурсів спрямовуються на CDC-проблему, інша частина – на «HESGпроекти» (житло, медична інфраструктура, базова логістика, чиста вода, енергетика).
Для інвесторів: HESG стає захисною «парасолькою», яка пояснює, чому Україна не може вписатися в класичні ESG-моделі з їхніми високими бар’єрами.
📜 Звернення / Appeal
Українською
Шановні пані та панове,
Ми звертаємося до Вас як до зацікавлених сторін, що формують світову фінансову та правову архітектуру, з ініціативою створення нового правового інструменту – Агломераційного договору.
Мета договору – забезпечення компенсації дефіциту обігових коштів для місцевих проектів агломерацій, із зобов’язанням спрямовувати щонайменше 50% акумульованих ресурсів на ключові проблеми, що блокують розвиток, визначені відповідно до Цивілізаційного коефіцієнта (CDC).
Особливістю нашої моделі є впровадження правового режиму HESG (Humanity – Environment – Social – Governance), що ставить на перше місце людяність, а вже потім – екологію, соціальну відповідальність та управління. Це є критично важливим для України, яка після руйнівної війни відбудовує «голе поле» та створює нову інфраструктуру з нуля.
Ми пропонуємо визнати Агломераційний договір як наднаціональний приватний правовий акт, що підпорядковується праву ЄС (Нідерланди / Люксембург) і у випадку спорів – юрисдикції міжнародного арбітражу (Стокгольм, Відень, Лондон, Брюссель). Це забезпечить прозорість, довіру та доступ до глобальних ринків капіталу.
Закликаємо Міністерства юстиції, міжнародні банки, аудиторські структури та органи стратегічного розвитку підтримати впровадження HESG як нового стандарту, що поєднує принципи гуманності та інвестиційної ефективності.
З повагою,
Ініціативна група з впровадження Агломераційного договору
🇬🇧 English
Українською
Шановні пані та панове,
Ми звертаємося до Вас як до зацікавлених сторін, що формують світову фінансову та правову архітектуру, з ініціативою створення нового правового інструменту – Агломераційного договору.
Мета договору – забезпечення компенсації дефіциту обігових коштів для місцевих проектів агломерацій, із зобов’язанням спрямовувати щонайменше 50% акумульованих ресурсів на ключові проблеми, що блокують розвиток, визначені відповідно до Цивілізаційного коефіцієнта (CDC).
Особливістю нашої моделі є впровадження правового режиму HESG (Humanity – Environment – Social – Governance), що ставить на перше місце людяність, а вже потім – екологію, соціальну відповідальність та управління. Це є критично важливим для України, яка після руйнівної війни відбудовує «голе поле» та створює нову інфраструктуру з нуля.
Ми пропонуємо визнати Агломераційний договір як наднаціональний приватний правовий акт, що підпорядковується праву ЄС (Нідерланди / Люксембург) і у випадку спорів – юрисдикції міжнародного арбітражу (Стокгольм, Відень, Лондон, Брюссель). Це забезпечить прозорість, довіру та доступ до глобальних ринків капіталу.
Закликаємо Міністерства юстиції, міжнародні банки, аудиторські структури та органи стратегічного розвитку підтримати впровадження HESG як нового стандарту, що поєднує принципи гуманності та інвестиційної ефективності.
З повагою,
Ініціативна група з впровадження Агломераційного договору
🇬🇧 English
Dear Sir or Madam,
We address you as stakeholders shaping the global financial and legal architecture, with the initiative to establish a new legal instrument – the Agglomeration Agreement.
The purpose of this Agreement is to compensate for the deficit of working capital for local agglomeration projects, while committing to allocate at least 50% of accumulated resources to critical problems hindering development, as defined by the Civilizational Development Coefficient (CDC).
A key feature of our model is the introduction of the HESG legal framework (Humanity – Environment – Social – Governance), which prioritizes Humanity first, followed by Environment, Social responsibility, and Governance. This is particularly vital for Ukraine, which, after a devastating war, is rebuilding from a “bare field” and establishing new infrastructure from scratch.
We propose to recognize the Agglomeration Agreement as a supranational private legal act, governed by EU law (Netherlands / Luxembourg) and, in case of disputes, subject to international arbitration (Stockholm, Vienna, London, Brussels). This ensures transparency, trust, and access to global capital markets.
We call upon Ministries of Justice, international banks, auditing structures, and strategic development authorities to support the implementation of HESG as a new standard that unites humanity with investment efficiency.
Respectfully,
The Initiative Group for the Implementation of the Agglomeration Agreement
We address you as stakeholders shaping the global financial and legal architecture, with the initiative to establish a new legal instrument – the Agglomeration Agreement.
The purpose of this Agreement is to compensate for the deficit of working capital for local agglomeration projects, while committing to allocate at least 50% of accumulated resources to critical problems hindering development, as defined by the Civilizational Development Coefficient (CDC).
A key feature of our model is the introduction of the HESG legal framework (Humanity – Environment – Social – Governance), which prioritizes Humanity first, followed by Environment, Social responsibility, and Governance. This is particularly vital for Ukraine, which, after a devastating war, is rebuilding from a “bare field” and establishing new infrastructure from scratch.
We propose to recognize the Agglomeration Agreement as a supranational private legal act, governed by EU law (Netherlands / Luxembourg) and, in case of disputes, subject to international arbitration (Stockholm, Vienna, London, Brussels). This ensures transparency, trust, and access to global capital markets.
We call upon Ministries of Justice, international banks, auditing structures, and strategic development authorities to support the implementation of HESG as a new standard that unites humanity with investment efficiency.
Respectfully,
The Initiative Group for the Implementation of the Agglomeration Agreement
Немає коментарів:
Дописати коментар