Вступ
Конституція України визначає соціальність як фундаментальний принцип держави. Це означає, що соціальні гарантії мають бути не лише декларацією, а фінансово забезпеченими обов’язками держави. У рамках цього бізнес-проєкту розглянемо кожну соціальну статтю Конституції як економічний елемент, що формує загальний бюджет соціальності.
Формула соціального бюджету
Поточний обіг ресурсів монетарної системи формує бюджет соціальності за формулою:
B = ∑S i + ∑C i +M_i
де:
B – загальний бюджет соціальності,
S_i – соціальні виплати (пенсії, субсидії, допомога),
C_i – соціальні інвестиції (лікарні, школи, житло),
M_i – монетарна підтримка (фінансування фондів, компенсаційні виплати).
Фінансова структура по статтях Конституції
Стаття 1. Україна – соціальна держава
Показник забезпечення: Загальний соціальний фонд (ЗСФ) – X млрд грн/рік.Стаття 3. Людина – найвища соціальна цінність
Показник забезпечення: Фонд соціального добробуту (ФСД) – Y млрд грн/рік.Стаття 46. Соціальний захист (пенсії, допомога, безробіття)
Показник забезпечення: Фонд пенсійного забезпечення (ФПЗ) та Фонд соціальних виплат (ФСВ) – A млрд грн/рік.Стаття 47. Право на житло
Показник забезпечення: Фонд доступного житла (ФДЖ) – B млрд грн/рік.Стаття 48. Достатній життєвий рівень
Показник забезпечення: Продовольчий фонд (ПФ) – C млрд грн/рік.Стаття 49. Охорона здоров’я
Показник забезпечення: Фонд медичних гарантій (ФМГ) – D млрд грн/рік.Стаття 50. Екологічна безпека
Показник забезпечення: Екологічний фонд (ЕФ) – E млрд грн/рік.Стаття 51. Захист дитинства та сім’ї
Показник забезпечення: Фонд підтримки сім’ї (ФПС) – F млрд грн/рік.Стаття 53. Освіта
Показник забезпечення: Фонд освітніх гарантій (ФОГ) – G млрд грн/рік.
Внутрішня структура фінансування соціальних фондів
Кожен фонд поділяється на наступні монетарні складові:
Утримання адміністрацій соціальності (заробітна плата, утримання адміністративних об’єктів) – W млрд грн/рік.
Утримання соціальних об’єктів (лікарні, школи, притулки) – X млрд грн/рік.
Охорона соціальних об’єктів – Y млрд грн/рік.
Матеріальне забезпечення соціальних суб’єктів (громадян, які отримують виплати) – Z млрд грн/рік.
Інвестування в основні засоби (будівництво нових соціальних установ, модернізація існуючих) – V млрд грн/рік.
Фактичне отримання фінансових та нефінансових ресурсів соціальними суб’єктами – U млрд грн/рік.
Висновки
Проєкт формує цілісну модель соціальної економіки, яка базується на реальних фінансових індикаторах. Впровадження такої системи дозволить оцінювати рівень виконання соціальних гарантій не лише декларативно, а з урахуванням реальних економічних показників.
Тепер дапвайте розрахуємо показники фінансово - доходного ринку, який (зрозуміло чому?) сильно залежить від розміру доходності - процентової ставки НБУ на кожні випущену в світ гривню. Яким чином можна сумістити адміністрування цих двох бізнес-проектів?
Бізнес-проект доходності бюджету України
1. Вступ
Фінансова стабільність державного бюджету України залежить від розвитку ринку капіталів, інвестиційних механізмів та ефективного управління державними доходами. У цьому документі представлено бізнес-проект доходності бюджету України, що базується на розвитку ринку капіталів, державних та корпоративних облігацій, інвестиційних фондів і пенсійних накопичень.
2. Основні джерела доходів бюджету
Податкові надходження
Податок на додану вартість (ПДВ)
Податок на прибуток підприємств
Акцизні збори
Мито та інші податки
Державні облігації (ОВДП)
Випуск облігацій для внутрішнього та зовнішнього ринку
Привабливі відсоткові ставки для інвесторів
Корпоративні облігації
Запровадження податкових пільг для компаній-емітентів
Державні гарантії для стратегічних підприємств
Інвестиційні фонди
Запуск державних і приватних інвестиційних фондів
Податкові стимули для громадян-інвесторів
Пенсійні накопичення
Впровадження другого рівня пенсійної системи
Довгострокові інвестиції в економіку
Розвиток IPO/SPO для державних підприємств
Підготовка підприємств до відкритого продажу акцій
Посилення корпоративного управління
3. Прогнозовані фінансові результати
Очікується, що впровадження зазначених інструментів призведе до збільшення доходів державного бюджету на 5-10% щорічно за рахунок:
Притоку портфельних інвестицій
Розширення обігу облігацій
Зростання приватних і державних пенсійних накопичень
Підвищення податкових надходжень через активізацію бізнесу
4. План дій
Регуляторні реформи: спрощення випуску фінансових інструментів
Залучення інвесторів: рекламні кампанії для міжнародних партнерів
Зміцнення правової бази: захист прав інвесторів
Впровадження податкових стимулів: пільги для учасників ринку капіталів
Прозорість та аудит: щоквартальні звіти для довіри інвесторів
5. Висновки
Реалізація цього бізнес-проекту дозволить Україні поступово зменшити залежність бюджету від міжнародних кредитів та покращити фінансову стійкість країни. Ключовими факторами успіху стануть державна підтримка, активна участь бізнесу та розвиток фінансових інструментів.
Формульне представлення https://chatgpt.com/canvas/shared/67e3a4281a4881918c7d20f18d1f8c22
Комментариев нет:
Отправить комментарий