Оформимо це як пілотну програму цивілізаційного просування, з акцентом на Дунайсько-водний, Дністровсько-водний та Дніпро-водний басейн, вектор та логістику ресурсів.
Пілотна програма цивілізаційного просування1. Базовий відомчий проект — Водна артерія
Головний інфраструктурний каркас — логістика водних ресурсів та комунікацій.
Стартовий контракт 30 млн $ «живих грошей» інвестується у:
реконструкцію та будівництво очисних споруд, водних каналів, шлюзів, насосних станцій;
відновлення енергетичних комунікацій (малі ГЕС, сонячні/вітрові системи, локальні
акумулятори);
цифрову мережу управління водними та енергетичними потоками.
👉 «Вода і енергія» = фундамент для всіх наступних цивілізаційних шляхів.
2. Перший пілот — Апатин (Сербія), Дунай, спільнота Ліберленд
Територія на Дунаї як перший міжнародний полігон.
Використовується унікальність Ліберленду як «цифрової протодержави», що готова тестувати нефіатні інструменти.
Завдання: створення кластеру дунайської логістики (порт + водна комунікація + цифрова емісія).
Очікуваний результат: кластер з проектами подібної структури фіат-нефіат, вартістю 250 млн $, що відкриє можливість емісії для популяційного модуля на 250 000 мешканців.
3. Другий пілот — Триріччя Буча–Ірпінь–Рокач
Агломерація: Буча–Гостомель–Ірпінь–правобережний Київ–Вишгород.
Основна проблема: руйнування інфраструктури після війни + потреба в інтеграції нових моделей
управління територіями
економіка "проїдання"
Завдання: використати публічний договір агломерації, щоб активувати необліковане майно (комунальне, державне, приватне).
Особливість: поєднання урбаністики (житло, транспорт, енергія) з новим цивілізаційним оператором емісії та обігу монетарної політики.
Очікуваний результат: кластер розвитку регіону ~250 млн $, емісія до 1 млрд $.
Завдання: використати публічний договір агломерації, щоб активувати необліковане майно (комунальне, державне, приватне).
Особливість: поєднання урбаністики (житло, транспорт, енергія) з новим цивілізаційним оператором емісії та обігу монетарної політики.
Очікуваний результат: кластер розвитку регіону ~250 млн $, емісія до 1 млрд $.
4. Третій пілот — Бритівка (Одеська обл.), українська Бессарабія–Шабо–Білгород-Дністровський
Вузол Чорноморсько-Дунайської логістики.
Сильні сторони: аграрний експорт (вино Шабо, зерно), транспортні виходи (порт БілгородДністровський), залізниця, транзит в фактично "вмерлому" локальному місті, через Чорне море та материкові мережі з Румунією та молдомою.
Завдання: створення аграрно-логістичного кластеру, що базується на управлінні водними ресурсами (зрошення, овочева база, виноградарство, логістика води для виробництва).
Очікуваний результат: включення у міжнародну систему Дністер-Дунай–Чорне море, емісія до 1 млрд $.
5. Модель переходу
6. Цивілізаційні шляхи розвитку
При водному ступорі — акцент на енергетиці (альтернативна генерація, енергоефективні мережі).
При енергетичному ступорі — акцент на водних ресурсах (канали, логістика, аграрні проекти).
У будь-якому випадку — взаємне балансування: вода ⇆ енергія як дві опори для цивілізаційного стрибка.
Вузол Чорноморсько-Дунайської логістики.
Сильні сторони: аграрний експорт (вино Шабо, зерно), транспортні виходи (порт БілгородДністровський), залізниця, транзит в фактично "вмерлому" локальному місті, через Чорне море та материкові мережі з Румунією та молдомою.
Завдання: створення аграрно-логістичного кластеру, що базується на управлінні водними ресурсами (зрошення, овочева база, виноградарство, логістика води для виробництва).
Очікуваний результат: включення у міжнародну систему Дністер-Дунай–Чорне море, емісія до 1 млрд $.
5. Модель переходу
6. Цивілізаційні шляхи розвитку
При водному ступорі — акцент на енергетиці (альтернативна генерація, енергоефективні мережі).
При енергетичному ступорі — акцент на водних ресурсах (канали, логістика, аграрні проекти).
У будь-якому випадку — взаємне балансування: вода ⇆ енергія як дві опори для цивілізаційного стрибка.
Імпортовані експерти-учасники - Neitrino, N63, WA, Vortex.
Немає коментарів:
Дописати коментар